Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

τρείς μέρες



Δεν ξέρω τι στο καλό μου συμβαίνει εσχάτως και θέλω

συνεχώς να τεμπελιάζω σαν χορτασμένη γάτα στο

τζάκι.Τις τελευταίες τρείς μη εργάσιμες μέρες, το μόνο

που κάνω είναι να κάθομαι στον καναπέ μου βλέποντας

ταινίες, (μεγαλη μου αδυναμία) να σας διαβάζω,(άλλη μια επίσης ανάγκη μου),άντε και μία

βόλτα στην σημερινή παρέλαση για συμπαράσταση στις μικρές μου ανεψούλες.

Άν πρέπει να νοιώσω τύψεις , μην μου το πείτε γιατί έχω σκοπό να κανακέψω τον εαυτό μου

που εργάζεται σκληρά (;) ολόκληρη την βδομάδα!

Και τώρα αφού απενοχοποιήθηκα μόνη μου,πηγαίνω να απολαύσω την ολοκαίνουργια ταινία

των αδελφών Κοέν!

Καληνύχτα σας!

6 σχόλια:

  1. Σε βρίσκω απόλυτα φυσιολογική, με βάση και τις πεποιθήσεις μου, το αντίθετο θα ήταν παρανοϊκό.
    Να σπαταλήσεις δηλαδή ένα τριήμερο αργίας για να κάνεις δουλειές που μπορούν να γίνουν ...αργότερα.
    Καλημέρα, 2 και σήμερα μείνανε και έρχεται Σαββατο-Κύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λύκε μου καλήμέρα,φεύγω τρέχοντας για δουλειά.
    @ Φιλιά καλημέρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ξύπνα παιδί μου!

    ΑΠΛΏς, ΞΥΠΝΑ.


    ξανακοιμάσαι μετά. τα έχω περάσει κι εγώ αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τί να σού συμβαίνει, βρε κοριτσάκι! Εμένα αυτο (να θέλω

    συνεχώς να τεμπελιάζω) μού συμβαίνει από τότε που γεννήθηκα! Λες να φταίει που είμαι γάτος;;;

    Σ;0))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ abttha
    αν μπορούσα να είμαι εμπρός σου θα χαμογελούσα πλατιά...το ίδιο κάνω και τώρα άλλωστε! Φιλιά...
    απο Αγράμπελη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Μαύρος γάτος
    Εγώ πάλι πάντα ή σχεδόν πάντα τρέχω ακόμη και όταν κάθομαι.Γιαυτό έχω και τύψεις...
    Είναι το χέρι απο την κούνια βλέπεις...
    Την καλησπέρα μου..
    Υ.Γ.
    και 'γω γάτα θα ήθελα να ήμουν...
    (από Αγράμπελη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κερνάω κουβεντούλα...