Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

Βιασμός

Είμαι πολύ θυμωμένη σήμερα.
Χθες μόλις,διαρήκτες,μπήκαν
στο σπίτι σπάζοντας την πόρτα
ανακάτεψαν τα πάντα και
αρπαξαν ότι μπόρεσαν και
θέλησαν να πάρουν μαζί τους.
Το απαραβίαστο του προσωπικού
χώρου κατελύθη.Η αισθηση οτι
καποιοι ψαχούλεψαν τα προσωπικά
αντικείμενα μοιάζει με βιασμό.
Η οργή που δεν βρίσκει διέξοδο
να ξεσπάσει δηλητηριάζει το μέσα.
Πως αλήθεια μπορεί κάποιος να
διατηρήσει την ψυχραιμία του μετά
απο κάτι τέτοιo;
Και τι γίνεται άραγε μέσα μας μετά;
Θα ξαναγίνουμε ποτέ όπως πριν;

11 σχόλια:

  1. Το χθες -έτσι κι αλλιώς- πέρασε, το σήμερα, το αύριο και το μεθαύριο είναι μπροστά και ασφαλώς δεν θα είναι ίδιο με το προχθές.
    Κάθε ασυνήθιστος θόρυβος θα σε ξαφνιάζει, θα σε τρομάζει...
    Θυμάμαι μια περίοδο που είχαν ρημάξει 5-6 σπίτια στη γειτονιά και κάθε που με ξύπναγε κάποιος θόρυβος πετιόμουν από το κρεβάτι με τη σκέψη πως είχε έρθει η σειρά μου.
    Προσπάθησε όσο μπορείς να μη το σκέπτεσαι, πείσε τον εαυτό σου πως ήταν ένα κακό όνειρο για να μην σου γίνει εφιάλτης.
    Καλημέρα agrampelli μου και καλή δύναμη να το ξεπεράσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Λύκε μου:
    Πως είναι δυνατόν δυο λόγια να σε γαληνεύουν έτσι;
    Σ ευχαριστώ...
    Ηδη είναι καλύτερα τα πράγματα.Το 'αύριο είνα μιά καινούρια μέρα' είναι πυξίδα μου στις δυσκολες μέρες..
    Καλή μέρα νάχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά είναι βιασμός.Παραβίαση χώρου,δικού σου,αγαπημένου,από ανθρώπους που ούτε καν τους έχεις ανοίξει την πόρτα σου.
    Έλπίζω τουλάχιστον να μην σου πήραν τίποτα απ τα χρήσιμα τα χρονοβόρα τα δικά σου....
    Καλημέρα γλυκειά μου.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Δήμητρα
    Μου πήρανε την αθωότητά μου,την άστοχη βεβαιότητα ότι δεν θα συνέβαινε σε μένα...
    Και δεν είναι λίγο αυτό.
    Την καλήσπέρα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ολα περνανε, αρκει να μην σε παιρνει απο κατω η σκεψη. Φυσικα και ολα θα ξαναγινουν οπως πριν.

    (Εχω ζησει πολυ χειροτερη κατασταση, μπηκα ενα μεσημερι σπιτι και βρηκα τους κλεφτες μεσα. Αλλά γρηγορα το ξεχασα, μονο η οργη μου εμεινε για λιγες μερες που δεν καταφερα να τους γραπωσω).

    Καλη σου μερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρα αγράμπελη, καλημέρα!!!
    μπήκαν κλέφτες στο σπίτι σου.
    στο κάνανε γης μαδιάμ.
    σου πήρανε πράματα.
    σου άφησαν θυμό!!!
    θυμό! φόβο! συναίσθημα του άδικου. απορια. ενόχληση. και τόσα άλλα φοβερά συναισθήματα...

    στατιστικά μπορείς εσύ τώρα να κοιμάσαι ήσυχη, θα πάνε τώρα να κλέψουν κάπου αλλού.

    γλυκό αγραμπελάκι, ευτυχώς.
    δεν είναι βιασμός αυτό. ευτυχώς.
    είναι μια διάρρηξη.
    είναι απαίσιο. άδικο, κλπ.
    γιατί σε σένα κι όχι σε μένα.
    όμως αυτό είναι.
    ξεπέρασέ το, έστω μ'ένα λουκέτο παραπάνω...

    ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΤΩ. Η ΖΩΗ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΟΠΗ,:), το ξέρουμε όλοι ότι συνεχίζεται.
    την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Αντώνη καλησπέρα,
    αφού άργησα να απαντήσω,έχουν πια αλλάξει και οι σκέψεις μου.Οι γωνίες έχουν πια αμβλυνθεί.Με πήρε η καθημερινότητα και ευτυχώς με έκανε να ξεχάσω...
    Ευχαριστώ για την επίσκεψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ abttha?
    Σ'ευχαριστώ για το κέφι σου και την δροσερή ματιά σου!
    Τι γλυκό να "σ'αγαπούν!"
    Ώρα σου καλή γλυκειά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το έχω ζήσει!
    Ναι αισθάνεσαι ότι σου μαγάρισαν το ασφαλές καταφύγιό σου!
    Νοιώθεις ανασφαλής και ευάλωτος!
    Για πολύ καιρό, όμως κάποια στιγμή το ξεχνάς και είναι σαν να μην έγινε!!
    Υπάρχουν πολύ χειρότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ marianaonice
    Σίγουρα υπάρχουν πολύ χειρότερα καλή μου,όμως το ξάφνιασμα είναι μεγάλο και κάνει καιρό να περάσει!Είναι σαν να περνάει κακός αέρας διπλα σου και σε κάνει να ανατριχιάζεις σύγκορμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κερνάω κουβεντούλα...