Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Η πιο μικρή και η πιο αγαπημένη μου φίλη…



Την Ξ. την γνώρισα ακριβώς δεκατέσσερα χρόνια πριν. Ήρθε στην ζωή μου σαν δροσερό αεράκι την στιγμή ακριβώς που το χρειαζόμουνα. Εγώ έβγαινα από μια μεγάλη περιπέτεια της ζωής μου, κουρασμένη απογοητευμένη και αρκετά πληγωμένη. Αυτή σαν φρέσκο λουλουδάκι, γέμισε την ζωή μου άρωμα, ήλιο φως και χαμόγελο. Τι βρήκε σε μένα και στάθηκε. ποτέ μου δεν κατάλαβα. Στάθηκε όμως…Ήτανε το χέρι που με πήρε και με πήγε πιο κει, λιγάκι πιο αριστερά από τα αδιέξοδά μου και σαν την καλή νεραιδούλα του παραμυθιού με έκανε να χαμογελώ! Με τα χρόνια εξελίχθηκε σε φίλη και μάλιστα «παντός καιρού»! Παρ όλο το μικρό της ηλικίας της αποδείχτηκε πολλές φορές (τις περισσότερες) πολύ πιο ώριμη και σοφή από μένα, και οι κρίσεις της ορθές για τα όσα στην ζωή και των δυο μας συνέβησαν. Μαζί κλάψαμε γελάσαμε μαλώσαμε (ναι), αλλά τα ξαναβρήκαμε. Και τώρα εδώ δίπλα μου είναι, να μου παρηγορεί τους έρωτες και να μου γελοιοποιεί τους φόβους. Μου επιτρέπει να χαίρομαι αυτό το μικρό, τρυφερό, αξιολάτρευτο «τζιτζικωτό μου» στις καλύτερες ώρες της (μπεμπέ) του ηλικίας! Και πιστέψτε με δεν είναι καθόλου λίγο αυτό! Όσοι ξέρουνε τι εννοώ με κατανοούν πλήρως, οι υπόλοιποι μπορούν να φαντάζονται τον παράδεισο στην αγκαλιά τους…( και λίγα λέω!   :)




Η φωτογραφία με το σκόρδο, για να μην μου το ματιάξει κανένα κακό ματι! :)))



(με αφορμή τα χθεσινά της γενέθλια...)



20 σχόλια:

  1. Είσαι πράγματι τυχερή που έχεις μια τόσο καλή φίλη, όσο για τη μικρή αυτή είναι όλα τα "λεφτά".
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η φίλη καρδιάς, ότι καλύτερο τυχαίνει στις ζωές μας.
    Μας ζεσταίνουν την καρδιά!
    Ακόμα πιο τυχερή που κρατάς αυτόν τον άγγελο!
    Να σου ζήσει !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η Αλεπού κοίταξε το Μικρό Πρίγκιπα, για πολύ ώρα.

    "Σε παρακαλώ εξημέρωσέ με!" είπε.
    "Το θέλω πάρα πολύ" απάντησε ο Μικρός Πρίγκιπας. "Αλλά δεν έχω πολύ χρόνο. Ψάχνω για φίλους και θέλω να γνωρίσω πολλά πράγματα."
    "Γνωρίζουμε μόνο τα πράγματα που εξημερώνουμε", είπε η Αλεπού. "Οι άνθρωποι δεν έχουν χρόνο να γνωρίσουν το οτιδήποτε. Αγοράζουν τα έτοιμα πράγματα από τα καταστήματα. Αλλά δεν υπάρχει κανένα κατάστημα στο κόσμο από το οποίο να μπορούν να αγοράζουν φίλους και έτσι οι άνθρωποι δεν έχουν πια κανένα φίλο. Εάν θες ένα φίλο, εξημέρωσε με..."

    "Τι πρέπει να κάνω για να σε εξημερώσω;" ρώτησε ο Μικρός Πρίγκιπας.
    "Πρέπει να είσαι πολύ υπομονετικός" απάντησε η Αλεπού. "Πρώτα θα καθίσεις στο γρασίδι κάπως μακριά μου, όπως τώρα. Θα σε βλέπω με την άκρη του ματιού μου και δεν λες τίποτα. Οι λέξεις είναι αιτία παρεξηγήσεων. Μέρα με τη μέρα θα έρχεσαι πιο κοντά μου..."... Ξ ;-) πόσο μικρό μπορεί να είναι το ευχαριστώ???????? ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΟ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΩΤΙΖΟΥΝ... ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΗΔΗ ΦΙΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!
    ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΛΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ, ΑΝ ΘΕΣ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ...

    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oμορφιά!!!
    Μπράβο.. είναι πολύτιμοι οι φίλοι!
    Και πραγματικά δεν παίζει ρόλο η ηλικία στην φιλία.. Και σοφή εσύ που το ξέρεις και το αναγνώρισες, όσο και εκείνη..για να είναι δίπλα σου σίγουρα θα παίρνει πολλά και εκείνη!
    Πάντα τέτοια, έτσι μετουσιώνεται η ζωή.. :)
    Οι άνθρωποι φωτίζουν τη ζωή μας, καλά λέει ο μετεωρίτης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η φιλία είναι πλούτος και όποιος έχει φίλους είναι πλούσιος.

    Για το αστεράκι σου τι να πω;
    Όλη η ζωή σ΄ενα φιλί!!!

    Φιλιά θαλασσένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να χαίρεστε τη φιλία σας, και εσύ ειδικότερα τη φίλη σου!
    Χρόνια της πολλά.

    Διπλό χαμόγελο!
    :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένα φιλί για την καθεμιά σας, κι από δω -κι ένα μεγαααααλο για τη μικρότερη της παρέας, τς!
    ;)

    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. monahikoslikos,
    Μια "τύχη" γενικώς την έχουμε στις φιλίες! Δεν το πιστεύω για σύμπτωση...Αλλά η μικρή μου...αυτό ναι,είναι τυχερό μου θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιαγιά Αντιγόνη,
    Μου ζεσταίνει την καρδιά επίσης και το θερμό σου σχόλιο...Ευχαριστώ για την ευχή,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμη Ξ.
    είσαι μια αλεπού εσύ....
    Φιλί καρδιά μου!(τζιτζιρένιο...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μετεωρίτης,
    ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ! αυτό συνέβη και τότε..."μέτρησα" τους "φίλους" μου,και δεν ήτανε εκεί...
    Ευτυχώς κατάλαβα στην ώρα του πως η ζωή είναι μεγάλη και υπέροχη και υπάρχει συνέχεια στην αλλαγή που συμβαίνει! Και νέοι φίλοι βεβαίως...
    Φιλί και αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Roadartist,
    Μια χαρά τα λες...Δεν έχει σημασία η ηλικία στις φιλίες..τα δικά μας κολλήματα είναι που χτίζουν τείχους και μας χωρίζουνε...
    Την καλησπέρα μου και ένα φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Sotiris K,
    Ευχαριστούμε,για τις ευχές και τα χαμόγελά σας!
    Την καληνύχτα μου έχετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Thalassenia,
    Χαμογελώ με την σκέψη σου...Και με το αστεράκι επίσης!
    Φιλί επίσης! (Λουλουδένιο...:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. νατασσάκι μας,
    ευπρόσδεκτα (όπως πάντα άλλωστε) τα φιλιά σου...
    Και το μεγάααλο,παραδόθηκε στην ώρα του και στο σωστό μαγουλάκι!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κερνάω κουβεντούλα...