Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

Αγιοδημητριάτικο! :)


Τα χρυσάνθεμα στα μέρη μου,αγιοδημητριάτικα τα λέμε.Γιατί στην πλήρη άνθησή τους του Άη-Δημήτρη βρίσκονται.Εκείνα τα χρόνια, ο χειμώνας νωρίς ερχότανε και την ημέρα τούτη που σας περιγράφω, κρύο πολύ είχε.Όσα από αυτά σε γλάστρες μεγαλώνανε,η μάνα μου μέσα στο σπίτι τάπαιρνε για να ξεχειμωνιάσουν.Γέμιζε τότε ο χώρος με το άρωμά τους, και τα μάτια μας γεμίζανε και αυτά από τα χρώματά τους και την ομορφιά τους.

Το άρωμά τους,ποτέ δεν μ άρεσε αληθινά,μα πάντα με γοήτευε, και με προκαλούσε έτσι πικρή λιγάκι που μου έμοιαζε Ακόμη και τώρα,κάθε φορά που σκύβω να τα μυρίσω,μια περιέργεια έχω μήπως και άλλαξε αυτή η ξυνόπικρη μυρωδιά τους ,ή μήπως η δική μου όσφρηση άρχισε να την αγαπάει ...Πάντα φανταζόμουνα πως ο μοναδικός λόγος που ανθίζουν τόσο όμορφα στην καρδιά του φθινόπωρου και στο κατώφλι του χειμώνα,είναι για να ευχηθούνε χαμογελώντας χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα, λίγο πριν συννεφιάσει για τα καλά ο ουρανός για να υποδεχτεί τον χειμώνα.

Να ευχηθώ λοιπόν και 'γω για την γιορτή τους, σε δύο από τους πιο αγαπημένους @ φίλους που σήμερα γιορτάζουν....


Δημήτρη... Δήμητρα, χρόνια σας πολλά!!!

10 σχόλια:

  1. Χρόνια τους πολλά κι από μένα...
    καλημέρα και Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά στους αγαπημένους μας Δημήτρηδες, Δημητρούλες, Μίμηδες και Μιμίκες!
    Πάντα με υγεία και χαρά να περνούν χαμογελαστά τα χρόνια!!!!
    φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια τους πολλά κι από δω ....:))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το Δημήτρη τον ήξερα!
    Τη Δήμητρα τώρα τη γνώρισα, χάρη σε σένα!
    Και είναι και πατριώτισσά μου!
    Και έχει και απίστευτο μπλογκ!
    Χρόνια τους Πολλλά κι από μένα!!!

    Απίστευτα τα χρυσάνθεμά σου!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφη φωτό...Είχε η πεθερά μου έξω από το σπίτι της, το πεζοδρόμιο τίγκα στο λουλούδι, όλες τις αποχρώσεις και μεγέθη, και παραφύλαγε ολημερίς να μην της τα κόψει κανείς..Και ένα απόγευμα, ο γάιδαρος ενός γείτονα, έκοψε το σκοινί του και της έφαγε όλα τα κεφάλια από τα λουλούδια...
    Να δεις τσαντίλες...
    Χα,χα,χα ακόμα γελάω...

    Χρόνια πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ήταν τα αγαπημένα λουλούδια της μάνας μου ...
    Αχ , τί γλυκειά θύμηση ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η γιορτή πέρασε,οι ευχές μας μένουνε εδώ,για να κερνάνε τις ελπίδες και "το αδύνατο"...
    Τα φιλιά μου και μια καληνύχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντα στην ώρα τους τα χρυσάνθεμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ πολύ για την ανάρτηση, τα λουλούδια, τις ευχές.
    Καλά να είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρε κι από δω ένα φιλί
    και ευχές, για καλό μήνα -
    κι ας μην ήταν πάντα ο καλύτερος!
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κερνάω κουβεντούλα...