Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Περί έρωτος


"...Κάθε καινούριο ερωτικό ξεκίνημα,και μια καινουρια ευφροσύνη αυταπάτης.Όλα μεταμορφώνονται και πάλι,η καθημερινότητα μοιάζει και πάλι γιορτή.Μοιάζει,γιατι απο κάποια αδιόρατη γωνιά μορφάζει τώρα η πείρα του ανέφικτου.Όλα ξαναγίνονται ρίγος γιορτής,μα η γιορτή δεν είναι πιά έκπληξη,είναι τέντωμα αναμονής.Πόσο θα αντέξει ο καινούργιος Άλλος να είναι "συνοδός μου και θεός μου",πόσο θα κρατήσει η γιορτή πάνω στο τεντωμένο σχοινί.Κι όταν η ένταση σπάσει και πάλι,και γίνη ο έρωτας άλλη μιά φορά αντιδικία για το δίκιο μου και το δίκιο σου,για το φταίξιμό σου και την οδύνη μου,τότε μια ακόμα φυγή σε καινούργια ερωτική σχέση θα δώση και πάλι την ελπίδα,πως όλα μπορούν αυτή τη φορά να είναι μόνιμα και αμετάθετα.Σισύφεια σταύρωση στον πόθο της ζωής.
Επιδόσεις Σισύφων,βασανισμοί παραλλαγών σε μιαν ατέρμονη διαδοχή από καινούρια πάντοτε ερωτικά ξεκινήματα.Οι άνθρωποι σταματάμε τη ζωή στην ψευδαίσθηση,κλείνουμε πεισματικά τα μάτια μπροστά στην πραγματικότητα.Δεν τολμάμε να δούμε στόν έρωτα την εγωκεντρική απάτη,την πλανερή ψευδαίσθηση..."


Χρήστου Γιανναρά,
Σχόλιο στο Άσμα Ασμάτων

6 σχόλια:

  1. Στα περί έρωτος προτιμώ την ποίηση της Κικής Δημουλά, από τις φλυαρίες του Γιανναρά.

    "Ο έρωτας,
    Όνομα ουσιαστικόν,
    πολύ ουσιαστικόν,
    ενικού αριθμού,
    γένους ούτε θηλυκού ούτε αρσενικού,
    γένους ανυπεράσπιστου.
    Πληθυντικός αριθμός
    Οι ανυπεράσπιστοι έρωτες.

    Ο φόβος,
    όνομα ουσιαστικόν,
    στην αρχή ενικός αριθμός
    και μετά πληθυντικός:
    οι φόβοι.
    Οι φόβοι
    Για όλα από δω και πέρα.

    Η μνήμη,
    κύριο όνομα των θλίψεων,
    ενικού αριθμού,
    μόνον ενικού αριθμού
    και άκλιτη.
    Η μνήμη, η μνήμη, η μνήμη.

    Η νύχτα,
    όνομα ουσιαστικό,
    γένους θηλυκού,
    ενικός αριθμός.
    Πληθυντικός αριθμός
    οι νύχτες.
    Οι νύχτες από δω και πέρα."

    Καλή βδομάδα και να χεις πάντα γιορτή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τοποθέτηση ενός φιλόσοφου πάνω στον έρωτα. Πολύ καλή. Μα μου αρκεί το τραγουδάκι: "It's a thin line between love and hate..."

    Τις καλησπέρες μου και καλή αυριανή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περι έρωτος και άλλων δαιμονίων..Όμορφο...Καλησπέρα είπα;;Σμουάτς γλυκειά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ monahikoslikos:
    Ο έρωτας...
    ανυπεράσπιστοι έρωτες!!!
    και πώς να μην συμφωνήσω...
    Αγκαλιά μεγάλη...

    @ Πάνος...:
    Με φοβίζει το hate!!!
    προτιμώ το πρώτο σκέλος...love

    Καλημέρα...

    @ Δήμητρα:
    Αυτά όλα που μας στοιχειώνουν μιά ζωή....Και μας την ομορφαίνουν!!!
    Φιλί καλή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Δεν τολμάμε να δούμε στόν έρωτα την εγωκεντρική απάτη,την πλανερή ψευδαίσθηση..."

    Έτσι είναι ακριβώς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ marianaonice:

    "Γυρεύω πάντα το φιλί
    που μου το ‘τάξανε πολλοί
    όμως δε μπόρεσε κανείς
    ποτέ να μου το δώσει."

    Ναπολέων Λαπαθιώτης

    Φιλί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κερνάω κουβεντούλα...